REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH
Niniejszy Regulamin świadczenia usług szkoleniowych (zwany dalej: Regulaminem) określa ogólne warunki świadczenia Usług Szkoleniowych organizowanych lub współorganizowanych przez firmę Medical Mentor Monika Świgoń (zwaną dalej: Medical Mentor).
Definicje
Na potrzebę niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:
- Regulamin – zespół zasad zawartych w niniejszym dokumencie dotyczący świadczenia Usług Szkoleniowych przez Usługodawcę.
- Usługodawca – firma Medical Mentor Monika Świgoń z siedzibą we Wronczynku (kod pocztowy: 62-010), ul. Pieczarkowa 15, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, NIP: 5552005848, REGON: 380492649.
- Zamawiający – osoba fizyczna (z wyłączeniem osób fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, tzw. konsumentów), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawarła z Usługodawcą umowę na świadczenie Usługi Szkoleniowej zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie oraz szczegółowymi warunkami zawartymi w zgłoszeniu uczestnictwa w Szkoleniu.
- Uczestnik – uczestniczący w Szkoleniu; Zamawiający lub/i osoba wyznaczona przez Zamawiającego w formularzu zgłoszenia do udziału w Szkoleniu.
- Usługa Szkoleniowa/Szkolenie – szkolenie, warsztat, kurs, szkolenie zamknięte sprzedawane i organizowane przez Usługodawcę, mające na celu uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy teoretycznej i/lub praktycznej Uczestnika.
- Umowa o Świadczenie Usług Szkoleniowych (umowa) – umowa, której przedmiotem jest świadczenie usługi szkoleniowej.
Rejestracja na szkolenie oraz jej realizacja
- Warunkiem skutecznej rejestracji w Szkoleniu jest:
- dokonanie zgłoszenia udziału w Szkoleniu, w tym celu należy:
- przesłać Usługodawcy wypełniony formularz zgłoszenia poprzez formularz dostępny na www.medicalmentor.pl, listownie lub drogą elektroniczną,
- lub potwierdzić zgłoszenie w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem Usługodawcy,
- oraz dokonanie płatności za udział w Szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przez terminem Szkolenia.
- dokonanie zgłoszenia udziału w Szkoleniu, w tym celu należy:
- Wykonanie tylko jednej z tych czynności nie jest wystarczające do skutecznej rezerwacji miejsca na Szkoleniu.
- Zamawiający jest zobowiązany podać niezbędne dane do wystawienia dokumentów sprzedażowych oraz certyfikatu poświadczającego udział Uczestnika w szkoleniu.
- Każdorazowo Zamawiający przed wysyłką formularza zgłoszeniowego lub przed dokonaniem zgłoszenia drogą telefoniczną jest informowany o cenie, przedmiocie, zakresie, miejscu oraz terminie Szkolenia.
- W ciągu maksymalnie 72 godzin od daty rejestracji (dokonanie zgłoszenia udziału w Szkoleniu oraz dokonanie wpłaty) Usługodawca przesyła do Zamawiającego (pocztą mailową) informację potwierdzającą uczestnictwo w szkoleniu.
- Zawarcie wiążącej umowy między Zamawiającym a Usługodawcą następuje w momencie dokonania przez Usługodawcę potwierdzenia uczestnictwa w Szkoleniu.
- Liczba Uczestników szkolenia jest ograniczona. O wpisie na listę Uczestników danego Szkolenia decyduje kolejność wpłat kwoty wymaganej przez Usługodawcę i umieszczonej w ofercie danego Szkolenia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, jeżeli lista Uczestników w danym terminie Szkolenia będzie już zamknięta lub w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby osób, które przewidział Usługodawca dla danego Szkolenia. Usługodawcy przysługuje także prawo do odwołania szkolenia w razie niemożliwości jego przeprowadzenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. Usługodawca oferuje Zamawiającemu nowy termin Szkolenia lub zwrot 100% opłaty za Szkolenie dokonanej przez Zamawiającego.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu Szkolenia lub zmiany prowadzącego Szkolenie – w ważnych, merytorycznie uzasadnionych sytuacjach.
- Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w niniejszym Regulaminie.
Płatność za szkolenie
- Wynagrodzenie za udział w Szkoleniu Zamawiający powinien uregulować nie później niż na 5 dni przez terminem danego Szkolenia.
- W szczególnych przypadkach Usługodawca może udzielić zgody na inny termin zapłaty za szkolenie.
- Zamawiający ma możliwość dokonania płatności za swoje zamówienie w dwojaki sposób:
- na stronie www.medicalmentor.pl za pomocą autoryzowanego systemu płatności online realizowanego przez Pay Pro Spółkę Akcyjną z siedzibą w Poznaniu (kod pocztowy: 60-327), ul. Kancelarska 15 wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068;
- na podstawie wystawionej przez Usługodawcę faktury pro forma, przesłanej do Zamawiającego przed terminem Szkolenia.
Rezygnacja ze szkolenia
- Każdy Zamawiający ma prawo do złożenia rezygnacji z udziału w Szkoleniu (odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkoleniowej) pisemnie, listownie (na adres Usługodawcy) lub elektronicznie (na adres e-mail biuro@medicalmentor.pl ) bez podania przyczyn nie później niż 14 dni kalendarzowych przed terminem Szkolenia. Wówczas Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji finansowych.
- Jeśli Uczestnik nie przybędzie na szkolenie i nie poinformuje Usługodawcy o swojej nieobecności w Szkoleniu (z zachowaniem terminu złożenia rezygnacji, o którym mowa w punkcie 1) lub odwoła obecność po terminie rezygnacji, czyli w terminie krótszym niż 14 dni przed terminem Szkolenia, wówczas Usługodawcy przysługuje należność za Szkolenie w pełnej wysokości.
- W uzasadnionych przypadkach (brak możliwości udziału z przyczyn niezależnych od Uczestnika) Usługodawca dopuszcza udział innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego lub udział Uczestnika w innym terminie tego samego Szkolenia.
Reklamacja szkolenia
- Każdy Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Szkolenia.
- Reklamacje można zgłaszać pisemnie, listem poleconym na adres Usługodawcy lub drogą elektoniczną na adres e-mail: biuro@medicalmentor.pl, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji usługi szkoleniowej.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- dane Zamawiającego i Uczestnika, zgłaszającego reklamację,
- nazwę, datę i miejsce Szkolenia, wobec którego zgłasza reklamację,
- opis reklamacji,
- proponowany sposób rozwiązania sprawy.
- Usługodawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadkach wymagających dodatkowych czynności termin ten może ulec wydłużeniu.
- Usługodawca powiadomi Zamawiającego pisemnie (listownie lub drogą elektroniczną) o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji.
- Reklamacje, które dotrą do Usługodawcy po przekroczeniu terminu (o którym mowa w punkcie 2) nie będą rozpatrywane.
Pozostałe regulacje
- Medical Mentor ma prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu stają się obowiązujące z dniem ich opublikowania, przy czym nie dotyczą umów zawartych między Usługodawcą a Zamawiającym przed ich wprowadzeniem.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia: 27.11.2018 roku.
- Kontakt dla wszystkich zagadnień dotyczących niniejszego Regulaminu możliwy jest:
- telefonicznie pod numerem: +48 880 116 002
- mailowo pod adresem: biuro@medicalmentor.pl
- listownie pod adresem: Medical Mentor Monika Świgoń, ul. Pieczarkowa 15, 62-010 Wronczynek.